10/1: Dagens inlägg - Hemma i kalla och ruggiga Kunming igen

Härliga varma Hongkong ligger bara 2h bort med flyg, jag hade velat stanna minst en vecka till. Det känns lite trist att komma tillbaks, speciellt då det regnar och är kallt både ute och hemma. Men nu är jag tillbaka i alla fall efter en veckas intensiv semester i Hongkong. Flyget hem idag gick bra, inga konstigheter, vi fick fiskbullar och ris till lunch, rätt goda faktiskt. Det enda störiga var när vi kom ut från flygplatsen och det var värsta lång kö till en taxi som kunde köra oss hem och man kunde inte få tag på en taxi på något annat sätt verkade det. Så vi köade i lite mer än en halvtimme innan en taxi slutligen körde oss hem.

Nu är jag jättetrött, ska sova.
Jag berättar mer om Hongkong och min resa snart. ;)

Ha det bra så länge!
kram

Kommentarer
Postat av: Sum

Så spännande att få höra om din HK sen :D

Jag saknar dig och älskar dig med min kära syster! Snart kan jag säga att dukommer hem om endast 4 månader :D Jag har kollat upp biljetter till HK i sommar, det kostar minst 7000kr :(

Jag har varit lite smådeppig dessa dagar för jag har varit osocial men nu är det mycket bättre! Jag är tillbaka till skolan för veckan, det blir fullt upp med grupparbete kommande veckor så det känns mycket bättre nu. När jag har någonting att göra och kan träffa alla igen :) Det var just slutet av helgen där som blev lite knepig. Men nu är jag glad! :D

2011-01-11 @ 13:24:35
Postat av: emmsing pemmsing

YINGAN!

det kommer snart ett mail till dig från mig :)

förlåt att jag återigen dröjer med att skriva till dig, jag har precis haft min monstruöst stora tenta, ska snart redovisa slutuppgiften på kursen i skolan, och sen har min lilla kaninis fått lunginflammation så jag har en del grejer som snurrar runt och i huvudet för tillfället, men håll ut, min modiga prinsessa! nåden skall komma!

saknar dig, skynda dig hem till ruggiga sverige !

KRAM

2011-01-11 @ 22:46:41
Postat av: emmsing pemmsing

PS vet inte om denna kommentar skickades, så risken finns att du får den två gånger! men det får du leva med :)

YINGAN!

det kommer snart ett mail till dig från mig :)

förlåt att jag återigen dröjer med att skriva till dig, jag har precis haft min monstruöst stora tenta, ska snart redovisa slutuppgiften på kursen i skolan, och sen har min lilla kaninis fått lunginflammation så jag har en del grejer som snurrar runt och i huvudet för tillfället, men håll ut, min modiga prinsessa! nåden skall komma!

saknar dig, skynda dig hem till ruggiga sverige !

KRAM

2011-01-11 @ 22:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0