17/2: Dagens inlägg - Anlända familjer

De här två månaderna är det familjemånader, det är många av gruppens familjer som kommer till Kunming och hälsar på. Sara Forsangs mamma kom förra veckan och pappan kommer snart; Eleonors familj på 4 medlemmar anlände igår och idag landade Lottas mamma och storasyster. I Mars kommer Sara Erikssons familj och i april Malins familj. De som inte får besök är då jag, Frida och Viktoria.

När man ser de andra med sin familj saknar man automatiskt sin egen familj, det hade varit jätteroligt att ha er här och visar er runt i Kunming men jag vet att ni inte har tid samt att det kostar en hel del bara för att hälsa på en ynka vecka eller två. Vi syns ju ändå i slutet av maj och det var bara några månader dit. Sen kommer vi ju att åka till Hongkong tillsammans i nästan 6 veckor, dock inte storebror, hade så gärna velat åka tillsammans med dig också.

Det är kanske inte så att jag längtar hem till Sverige men det finns självklart vissa saker och framförallt människor som jag saknar och gärna vill träffa och prata med, som min familj och mina kära vänner. Sedan saknar jag naturell yoghurt och filmjölk och friskare luft till exempel. Men jag vet också att det är rätt mycket jag kommer att sakna här i Kunming också när jag lämnar staden, det har verkligen blivit ett extra hem och jag kan absolut tänka mig att återvända hit.



Jag och Far.


Jag och Mor.


Jag och Bror och Syster.



Kommentarer
Postat av: Sum.

Vi saknar dig otroligt mkt vi med! <3

2011-02-18 @ 15:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0