Sömnproblem



På tal om sömn  (se sista bilden i förra inlägget) så har jag inte alls sovit gott här i Kunming. Jag vet inte om det beror på tidsskillnaden eller den nya och något hårda madrassen eller något annat. Men jag sov ganska väl på hotellet i Beijing förutom en natt då jag låg vaken till kl.4. Men jag tror främst på att det beror på att jag sitter framför datorn och bloggar eller skypa/msn:a precis innan jag ska gå och lägga mig. Ljuset från datorskärmen och allt skrivandet på tangentbordet gör mig pigg och håller mig vaken. Det tar lång tid innan jag somnar, det är inte så roligt med tanke på att jag måste gå upp runt kl.7 nästan varje dag.

Nåja, jag får hoppas att det blir bättre. Jag ska nog börja att läsa igen innan jag ska sova istället för att sitta framför datorn, det gjorde jag alltid hemma i Sverige och jag läste tills mina ögonlock blev tunga som bly, Jag har ju några svenska pocketböcker med mig som jag köpte billigt på loppis, så jag ska nog ta och läsa nån av dem.

Hoppas att ni sover bättre än vad jag gör. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu kan du ju inte skylla sömnproblem på att du har druckit te hemma hos oss i alla fall;P...men det är jobbigt för dig att du inte kan sova :( Hoppas det funkar med bokläsandet, men sluta inte blogga! Timmy hälsar jättemycket förresten,vi följer din blogg tillsammans :)

2010-09-02 @ 22:50:36
Postat av: yingan

haha, nej nu kan jag inte skylla på något te, men vad ska jag då skylla på? ;P



Jag lovar att fortsätta å blogga, det tar tid men det är det värt sen när jag läser igenom allting igen efter hela den här fantastiska resan.



tack för att ni både följer bloggen, hoppas att ni finner den intressant, för jag bara skriver utan att tänka alltför mycket på hur det egentligen låter. Hälsa timmy från mig, vi måste ta igen vår frukost/fika sen när jag kommer hem. ;)



Ha det bra ni två!

Många kramar yingan

2010-09-06 @ 05:03:58
URL: http://yinganikina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0