Posterrunda: Sista affischen och sen mat


Här sätter vi upp en affish precis utan en affär som säljer småprylar.


Ett vackert klistermärke på skyltfönstret. Tecknena säger "Seek/find Eye(s)"


Söta små katter, får mig att tänka på min syster min franska katt i Dijon X3


Här satte vi upp den sista affischen, jag tror att det är ett kafé kombinerat med bar.


Sedan gick vi tillbaks till Foreigner Street för att äta lite lokal mat som jag inte prövat förr, det är som nudlar men de är som långa tunna klossar, eller vad man ska kalla det. De är lite småsega, ger lite tuggmotstånd och faktiskt rätt goda trots att de inte smakar så mycket. Jag gillar den främst för den speciella konsistensen och känslan den ger när man tuggar den. Man blev mätt på en mellanstor skål för 5 yuan.


Här sitter vi alla runt ett litet träbord och äter det som kallas för Er Sii. (vet ej den korrekta pinyin stavningen men det är ungefär så det uttalas på kinesiska). Efteråt åkte några av oss hem och några följde med Xiao Lin på en kvällspromenad i närområdet.

Kommentarer
Postat av: Sum

söta katter och smaskiga mangon!! :D

2010-09-23 @ 15:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0