Krispig yta, saftigt inkråm och kokosfyllning


Jag kunde inte hålla mig längre. Jag var tvungen att köpa något got från konditoriet till lunch idag. Det blir en något ohälsosam lunch men det är långtifrån varje dag. Jag gick runt inne på konditoriet och kunde inte riktigt bestämma för vilket bakverk jag ville ha, det fanns så många att välja på. Många som såg goda ut. Till slut blev det en sötpotatisformad bulle med söt fyllning, kokosfyllning, som är min favorit. ;)


Ytan var småkrispig, själva bullen var mjuk och go, (inte torr alls), och kokosfyllningen var lagom söt och smakade mycket kokos. Den smakade faktiskt mycket bättre än jag hade hoppats på, en god och enkel lunch för 3 yuan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0