Green Lake Park: Bilder på yingan



Mamma tycker att det är alldeles för få bilder på mig på bloggen, därför lägger jag nu upp några egobilder på rad här. Jag bad en kines att fota mig när jag står framför de vackra och färggranna näckrosbladen. Det ser verkligen ut som ett grönt hav bakom mig.



En till bild, tyvärr är himlen väldigt utfrätt, det var alldeles för mycket sol den dan.



a little closer. Uppmärksamma på att tröjan är nu, köpt i Kunming. ;)


Och så en sista bild på nära håll. Hoppas att mamma är glad nu. ;D

Det var de sista bilderna från Green Lake Park, för den här gången iaf, jag ska ju dit fler gånger och kommer säkert att ta fler bilder då. Ni ska få se hur parkens utseende ändras under de olika årstiderna. ;)

Kommentarer
Postat av: Sum

Jättefina bilder! :D Söt tröja! ^^

2010-09-14 @ 10:39:07
Postat av: viktoria

Snygging!! Jag vill hänga med dig till Green lake park i helgen!!

2010-09-17 @ 17:31:34
Postat av: yingan

Sum: Tack, du får låna den nästa år ;)



Viktoria: Det gör vi! ;D Vi syns snart!

2010-09-18 @ 03:23:44
URL: http://yinganikina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0