Creative Fair: The Fair



Nordica förväntade sig över 1000 besökare denna helg, men tyvärr tror jag inte att vi hade så många besökare. Men det var ändå rätt fullt med folk emellanåt. Många aom köpte bröd och kakor av oss också. :)








Här kunde alla designers hänga upp sina visitkort, presentation eller liknande,


Ett konstverk i mitten av marknaden.


Dessa sakerna såg jag när jag var på konstutställningen på Loft 1919 som jag berättade om i ett tidigare inlägg. Men under marknaden flyttades dem hit. Jag vet inte riktigt vilken funktion de fyllde för de stod i ett hörn bara. Den här tjejen försökte på något vis organisera alla de små figurerna som hörde till konsten.

Kommentarer
Postat av: Sum

Varöfr köpte du inte ett gosedjur till mig? ;__;

2010-09-27 @ 17:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0