Creative Fair: Shoppingrunda



När vi inte jobbade tog vi oss en liten rundtur på marknaden för att se om man kunde hitta något till antingen sig själv eller andra som souvenir. Här kikar Frida och Viktoria på broscher och smycken.


Många besökare flockades kring detta bord med en massa kawaii-mjukisar.


Bohemiska smycken...


..som Malin och Sara F. var intresserade av. Jag tror Malin köpte ett par örhängen, de är jättefina, av trä, och ser ut som ekollon. ;D




Servitriserna från restaurangen mittemot Nordica var också nyfikna och möjligtvis lite köpsugna?


De här väskorna var verkligen populära bland oss utlänningar. Tre eller fyra av oss köpte "Made in china"-väskorna. Jag tycker också att de är skitsnygga, men eftersom redan typ tre i vår grupp hade köpt så hoppade jag. Två tjejer från den kinakursen förra året har kommit tillbaks till Kunming, de besökte marknaden och köpte också varsin Made in China-väska. Undrar om nån kines har köpt dem?




Jag, Viktoria och Sara F. fastnade hur länge som helst vid det här ståndet som sålde egendesignade och handgjorde börsar. De är så sjukt fina. Det fanns bara en av varje sort, en mer unik present kan du inte finna. Det svåra var bara att välja ut den finaste...


Vi hade alla tre svårt att bestämma oss för vilken vi ville köpa, helst hade vi väl velat köpa upp hela deras lager, hihi


Sara hittade ett fint halsband som klär henne väldigt väl tycker jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0