Creative Fair: Saker till salu




Skitcoola prydnadsfigurer/skulpturer där man har återanvänt gamla saker och satt ihop. Kreativt, unikt och miljövänligt!


En katt av tjock ståltråd!


Den här fisktavlan är så cool, jag hade köpt den om den inte var så tung, hur ska få med mig den hem? Jag kommer säkert redan att ha övervvikt. Jsg ska ju köpa med mig en massa god mat hem till sverige sen. ;P


Små prydnadskuddar och robothalsband.


Broscher


Färgglada plansher från Psychographic.


Skrivböcker också från Psychographic


En som sålde kläder.


De här populära väskorna gick åt snabbt när utlänningarna kom.


Ännu fler väskor.


Färgglatt och blommigt och mönstrigt


Söta fiskbörsar. Man hade kunnat tro att jag köpte en sådan men...




...jag köpte en liten fin börs från de här högen istället.




Det fanns en massa mjukisdjor på marknaden, jag gillar den gröna ankan i bakre raden. ;)






De här är så sjukt söta och mjuka och fluffiga att hålla i.


Eller hur vill du ha dem sum? ;)


Eller kanske ännu hellre den här väskan?


Sockervadd fanns också till salu!

Kommentarer
Postat av: Sum

Lycka till på redovisningen imorgon! :D Det kommer gå kanon! Jag hade mitt idag och jag är därmed godkänd hihi :D

Vad söta grejer det sålde på marknaden! Jag hade säkert gått runt och köpt allt hih X3 var dem dyra? :)

Vi har tyvärr redan skickat iväg ditt paket så vi får vänta tills nästa gång :) Behöver jag hämta ditt lönespecifikation denna månad?



Hoppas allt är finemang med dig! Vi hörs snart :D kram!

2010-09-28 @ 13:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0