Baddags! Mot stranden och sanden :D


Vi åkte buss från hotellet till badstranden som låg bredvid detta hotell.



Alla är inte riktigt ombytta ännu men så ska alla inte bada heller. :P


Hotellet hade en fin pool, men vi ville till stranden!


Strand! Här var typ inget folk, en hel sandplätt för oss själva, hur skönt är inte det?!


Vi samlade alla grejerna i skuggan under trädet.


Där var lite folk, typ försäljare och en och annan lokalbefolkning.


Några som var ute och rodde på sjön.


En bit ut finns det en jättevacker ö med en hög och ståtlig pagodbyggnad. Dit ville vi jättegärna men det var lite långt å simma ut dit.


Jag försökte att fota mig själv med ön som bakgrund, det gick väl sådär. :P


Sara E. och Eleonor strålade och njöt av den fantastiska miljön.


XiaoRongs man, Henry, lirade lite fotboll, med skor på eftersom sanden var stekhet, jag brände mina fötter i den.


Luo Feis dotter sköt på oss alla.


Gaah, är det inte vackert?!


Sol och bad!




Ninas kompis som följde med på resan, tillhörde filmteamet som filmade oss under hela resan, det kanske blir någon typ av dokumentär om oss sen, ingenting är klart ännu så vi får se. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0