Baddag nr 2


Vi gick tillbaks till våra gemytliga lilla sandplätt bredvid hotellet. Den här gången hade Eleonor med sig sin gitarr och Sara sin fiol. Ni anar inte hur härligt det var att bada i en vacker sjö till levande musik, speciellt den från en fiol. Den är som en dröm. ;)


Xiaolin småspelade lite på Eleonors gitarr.


Bakom båten sitter Malin på trappan och filosoferar. Detta är den perfekta platsen för det!


Det var disigare och mer dimma idag så man såg inte alls bergen och knappt den lilla ön heller.




Här badar jag, ja jag badade med keps men jag blötte ju aldrig ner håret :P Först kändes det som att vattnet var varmare än igår men sen fick jag gåshud igen och var tvungen att röra på mig hela tiden för att behålla kroppsvärmen. Det var himla härligt att simma och bada i den här sjön att jag gjorde det två gånger idag. ;)


En fräknig och något rödprickig jag. Jag älskar det är stället, på riktigt, jag måste tillbaks hit, alla negativa tankar och känslor försvann, man blev bara lugn och glad av att vistas här. Jag älskar det.

Kommentarer
Postat av: tomten

haha, varför badar du med keps för :P

jag tänkte när jag fick ditt senaste sms att jag skulle svarat på det men sen tänkte jag att det kanske är bättre att skriva för annars kommer det blir världens längsta sms igen och det blir dyrt... sen tänkte jag att jag skulle maila dig men du känner ju mig... jag glömde det. förlåt förlåt! det verkar iallafall som att du har det bra och som att du upplever mycket fantastiska saker. jag ska (när jag minns det) skriva ett ordentligt, långt mail till dig!

all lycka till dig min fina vän. jag saknar dig.

XXXXXX

2010-09-08 @ 15:54:47
Postat av: yingan

Eller hur är tomten vårrullen? Eller? :P



Därför att jag får så mycket fräknar av solen, så jag måste skydda mig med något, keps var mer praktiskt än ett paraply. ;P



Sluta be om ursäkt, jag blir glad bara du hör av dig och inte glömmer mig bara för att jag är på andra sidan jordklotet. Men du får gärna skriva långa mail till mig, det gillar jag. ;D Så gör det snart! X3



Kram yingan

2010-09-08 @ 16:43:20
URL: http://yinganikina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0