5:e September: Söndagsutflykt till Green Lake Park


Jag hade redan bestämt att jag var tvungen å besöka Green Lake Park den här veckan och söndag passar perfekt, då är det mycket folk och aktiviteter i hela parken. Dessutom var det strålande solsken idag, så jag promenerade dit, vilket kanske tog en kvart, tjugo minuter. Vi har så nära till allt, det är perfa!
Här går jag förbi ett Game center.


En man som säljer små nyfödda kycklingar på gatan, varför då? Var ska man dem och vad ska man ha dem till? Stackarna får trängas i den lilla lådan, usch, det var hemskt att se på.


De här var lite roligare att titta på. Svampbob är väldigt populär här i Kunming.


En gammal tant som syr ihop blommor till dekorationer.


Kryddor och torkade bönor i massor.


På alla trähyllorna längs väggarna står olika sorters te och tekakor.


och så var jag framme, här är en av ingångarna till Green Lake Park.


Drakdetalj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0