26/9: Dagens nonsens - No time

Haihai!

Jag hinner tyvärr inte uppdatera bloggen med mer än ett litet inlägg om ett gott bröd idag, om man inte räknar in detta inlägg. Men jag har jobbat på min dynastiläxa hela dan, samt tvättat och varit på Walmart och handlat grejer till ikväll. För ikväll ska jag äntligen besöka den andra lägenheten, vi ska ha tjejkväll och lite söndagsmys ihop, vi ska baka egna pizzor och se på nån film. Om ca en halvtimme ska vi börja cykla, så det får vli ett snabbisinlägg här nu.

Till min kära familj som läser detta och som jag brukar prata med på söndagar: Det får bli imorrn eller någon annan dag under nästa vecka istället, tyvärr. :/ Men jag lever och har det bra, så var inte oroliga. ;P

Nu ska jag fortsätta med läxan en stund till, sen ska jag och Frida cykla till "5:an".
Vi höres folk!

Kram yingan

Kommentarer
Postat av: Fanny Chan

Hej Sin,



Jag har fått ditt meddelande, men vet inte hur jag kan kontakta dig. Enklast skulle nog vara via mejl, då du kan få svar på dina frågor.



Kram Moster Fanny

2010-09-26 @ 23:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0