24/10: Dagens inlägg - Hem kära hem

Hej,

Kom hem idag klockan 8 på morgonen, har åkt nattåg från Lijiang till Kunming, det tog ca 8h. Sängarna var inte så hemska, jag kunde sova 6-7h iaf, därför känner jag mig ganska pigg idag.

Nu ligger jag verkligen efter med bloggen men jag ska försöka att uppdatera så snart jag har tid, jag är fortfarande bara på slutet av september, så bilderna från Vietnam och studieresan Dali och Lijiang kommer att komma först i november eller kanske t.o.m. december. Men håll ut gott folk, de kommer och de är värda att vänta på ;) Jag har tagit över 3000 bilder under dessa två resor, nu ska jag börja att sortera och sålla. Det lär också ta lite tid. :P

Jag vill önska min storebror ett riktigt stort grattis på födelsedagen! Mitt gratulationskort som jag skickade det den 8:e oktober från Kunming verkar inte att ha nått Sverige ännu, jag som trodde att jag var ute i god tid, jag får väl börja att skicka julkort redan nu om de ska hinna fram före julafton. ;P
Vilket fall som helst, Grattis igen kära storebror!

Till er som skrivit till mig per mail eller på facebook, jag ska svara er så snart jag har tid, jag måste plugga kinesiska också, har glömt en del då jag varit i Vietnam en vecka, men nu börjar det att komma tillbaka igen. ;) Jag är även med i Christmas Fair-gruppen, en julmarknad som kommer att äga rum på Nordica den 3-4 december, så vi har mycket som ska föreberedas och beslutas om. Sedan kommer en massa konserter: advent, lucia, jul och nyår. Busy Busy med andra ord, men jag ska göra mitt bästa att hinna med allt, både skola, kinesiska, blogg, volontärarbete, och teckning.

Wish me good luck!
Många kramar yingan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0