4/10: Blomskålssoppa


Idag lagade jag en blomkålssoppa men det fick inte så bra att mosa blomkålen med en gaffel, man behöver nog en mixer. Nåja, det fick duga för den här gången.

Ledsen för det korta inlägget idag men tiden försvinner så fort här i Kunming, jag hinner knappt med känns det som och jag har en del läxor som bör göras. Samtidigt måste jag jobba på min egen teckning, jag vill verkligen få ut något av mitt år här. Så bloggen får lida lite emellanåt, hoppas ni har förståelse för det och förlåter mig.

Ha det bäst folk!
Många kramar yingan

Kommentarer
Postat av: Sum

Tack för ditt peppande och söta sms syster! Du ska veta att jag saknar dig super mycket och önskar att jag var i Kina med dig o åt all den goda maten :D vi får åka dit tsm en annan gång ^^

Hoppas allt är bra med dig och att allt flyter på som det ska! :)

Saknar dig jättemycket! puss & Kram :D

2010-11-05 @ 21:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0