24/12: Dagens inlägg - GOD JUL alla nissar! ;D



Jag kan verkligen inte förstå att det är julafton idag!
Tiden har gått så otroligt fort, hur kan det redan vara jul? Det kommer att bli så trist när julen är över, jag älskar verkligen denna högtid och det som är relaterat till den, allt från julbaket till pyntet och julsångerna.

Ikväll och imorgonkväll är det konsert. Igår hade vi ett sista genrep där vi gick igenom hela konserten och det gick väldigt bra. Konserten blir inte så superlång som vi hade trott från början, mellan 1.5-2h landar den på nu, men absolut inte mer, så det orkar nog kineserna med, får vi hoppas iaf. ;) Vi har ju alltid haft "för korta" konserter innan, så detta kan väl ses som en kompensation för dem. XD

Idag kommer vi inte att repa något allt, istället ska vi i gruppen ha frukost tillsammans om ca en halvtimme i vår lägenhet, kl.14.30 ska vi ha Christmas Gathering på Nordica ihop med Martin och Helena. Det pågår fram till kl.16 ungefär, sen ska vi placera ut stolar och jag ska chatta med min familj lite tänkte, kl.16.30 fram tills julbuffén serveras kl.18. Vi får äta till kl.19.30, jag ska verkligen försöka att äta långsamt och inte för mycket, vi får ju samma mat imorrnkväll ändå. :P

Kl.20 är det dags för konsert, som förmodligen kommer att hålla på fram till ca 22.00, därefter ska vi ha julfirande hemma hos 5:an, lite julmys tänkte vi. :) Så det blir en lång dag idag, men det ska bli kul, för julafton brukar alltid kännas så kort tycker jag, det är bara bra om den varar lite längre.

Imorgon blir det sovmorgon, på juldagen ska man sova! Så gör det ni också! ;D

Jag önskar eder alla en riktig GOD JUL!
Ha en underbar jul allihopa!

Många julekramar
yingan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0