21/12: Dagens inlägg - 12 timmar igen!

Inatt sov jag 12h igen! Från kl.20 igår kväll till kl.8 nu imorse. Det kanske låter bra men det var för att jag inte kände mig så bra igen. :/

En liten liten stund igår efter repetitionen kände jag mig kräkfärdig igen, så det var inget bra tecken och magen hade mått lite konstigt under eftermiddagen. Så jag gick hem direkt efter de gemensamma repetitionerna igår vid kl.18. Jag köpte risgröt igen med gröna bönor, kom hem, åt, borstade tänderna, tvättade ansiktet och bums i säng. Det kan ha lite att göra med att jag sov så lite natten före, sov ju typ bara 4h, därför var kroppen lite ur balans. Men nu mår jag bra igen, nu har jag laddat om batterierna. XD

Om ca en halvtimme ska vi till Hanna och Petrus lägenhet för lite julfrukost/brunch, och de två sista, Lotta och Eleonor, ska berätta sina "livshistorier". Vi brukar egentligen ha lektion hos dem på onsdagkvällar med middag före men förra veckan var hela deras familj sjuk, därför flyttades lektionen till idag istället. 

Den senaste gångerna har vi fått berätta om våra liv och vilka vi är, två åt gången har fått göra detta. Jag och Viktoria berättade om våra liv på senaste lektionen. Jag berättade om min familj, skolgång, intressen och varför jag har sökt kursen etc. Alla får en halvtimme på sig och jag höll min halvtimme ganska väl. ;)  

Igår skulle jag egentligen ha publicerat ett långt inlägg om julfirandet i söndags men jag blev som sagt dålig, så det kommer i dagarna. Själva texten är klar, jag ska bara lägga in bilderna. ;) Så håll ut gott folk!

Ha en superbra dag allihopa!
Många kramar yingan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0