19/12: Dagens inlägg - Tidigt julfirande

Igår var verkligen en bakdag jag bakade mellan 60-70 lussekatter helt själv! ;D
Sedan gjorde jag även en sats knäckebröd som jag tillsammans med en älg-lussekatt ska ge bort i julklapp som ett bidrag till julklappsleken ikväll. För ikväll ska vi till 5:ans lägenhet och fira tidig jul med nordica-personalen. Vi åtta tjejer har fixat allting själva, vi kommer att vara nästan 40personer! Dessutom har jag för första gången försökt att laga brunkål, jag vet inte hur bra det blir men det blev inte så mycket, hoppas att det räcker till alla ändå.

De senaste två kvällarna har det varit konsert på Nordica, har därför inte haft tid att skriva några inlägg. I fredags var det ett norskt band och igår kväll ett band från Singapore.

Varmvattnet försvann igen just när jag tänkte duscha igår, så jag får duscha idag istället, ska närmare bestämt hoppa in nu. För jag tänkte åka ganska tidigt till den andra lägenheten och hjälpa till med de sista förberedelserna.

Vi hörs kanske imorgon!

Till min familj, har tyvärr inte tid att prata idag men vi kan prata nästa vecka istället, hoppas jag. ;)
Jag har fått ert julkort förresten, fick det för 2 dagar sedan. Tack så mycket och tack för det fina brevet Sum. :D

Ha det bra så länge allihopa!
Glöm inte att det tända det sista ljuset idag, för det är redan den 4:e advent, snart är det jul! ;)

kram yingan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0