15/12: Dagens inlägg - Bio i Kina!

Igår kväll var jag, Viktoria, Lotta, Sara E., Helena, Martin, Nina och Aria på bio inne i centrum. Vi såg såklart den nya Harry Potter-filmen! ;D Ni har väl också sett den antar jag? ;)

Jag fick värsta julkänslan när jag såg denna film eftersom den alltid har premiär i december och jag var väldigt upprymd och glad när jag satt i den sköna gråa biofåtöljen inne i den medelstora och kyliga biosalongen i Kunming. Jag tänkte: Jag är i Kina, jag är på bio och jag ser på Harry Potter. XD Jag är nog fortfarande inte helt van vid tanken att jag faktiskt är här. Nu har det gått nästan 4 månader, alltså drygt halva tiden. :/ Jag vill inte hem ännu ju. :P

Det var väldigt juligt i centrum jämfört med resten av staden, ljusslingor och julgranar och julkulor överallt, jättefint pyntat och dekorerat. Det fanns till exempel en gigantisk julgran byggd av många genomskinliga/vita uppblåsta badbollar, innovativt och snyggt. ;) Hur ser julpyntningen och belysningen hemma i Malmö?

Julkramar från
Yingan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0