14/12: Dagens inlägg - Dagens frukost!


Dagens frukost består av mjukt och gott bröd från Carrefour med olika färska frukter som pålägg och en liten hög gurkstavar till. På två av brödhalvorna har jag mogen persimonfrukt, på de andra två har jag skivad banan samt jordgubbsskivor ovanpå på en av dem. Ja, ni ser rätt, vi har färska jordgubbar mitt i vintern! ;D Och de kostar bara 8yuan/kg, de jag köpte igår. De här var mer syrliga än söta, men det är färska jordgubbar i vilket fall som helst, jag har längtat efter de här, mums! Supergod frukost ;)


Till "efterrätt", en hel drös av fina röda mogna gubbar, wo fei chang xi huan! (Jag tycker väldigt mycket om det)

Kommentarer
Postat av: Sum

Det ser riktigt mumsigt ut! :D wo ye dou xi huan! (jag tycker också om ;) )

2010-12-14 @ 10:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0