10/12: Dagens inlägg - magsjuk

Jaha, då blev det alltså min tur att bli magsjuk här i Kina, verkar som att de flesta i gruppen har varit det nångång under de 3 månaderna vi varit här. Måste verkligen ha varit något jag har ätit, för mådde dåligt och kände mig konstig i kroppen redan på morgonen. På eftermiddagen blev det bara värre, värst när vi hade brainstorm-möte tillsammans med hela Nordica-personalen.

Efteråt skulle vi ta foto till julkort, försökte att hålla ut men klarade till slut inte av det, promenerade hem istället, jobbigaste promenaden iår kan jag meddela. Det kändes som den längsta vägen hem nånsin, man kom typ aldrig fram. Eller ja, till slut gjorde jag det iaf. Låg i sängen från eftermiddag fram till morgonen idag, mådde verkligen illa igårkväll och magen och hela det systemet var ur spel.

Idag när jag vaknade mådde jag mycket bättre som tur är. Jag har druckit lite vätskeersättning som smakar skit eftersom det är en blandning av både sött och salt plus en distinkt smak av svartvinbär, blä med andra ord. Åt också en bit banan, få se om jag kan behålla den. Magen är fortfarande inte helt återställd, vet inte om jag ska stanna hemma helt idag eller inte, egentligen ska vi öva på Luciakonserten som är imorgonkväll men jag var iaf med på repet igår, så det räcker kanske om jag övar på låttexterna själv hemma idag.

Jag hoppas bara att jag blir helt återställd till imorrn, de ska ju dessutom servera en luciabuffé före konserten och den vill jag absolut inte missa. :P

Så idag ska jag bara ta det lugnt och återhämta krafter. ;)
Hoppas att ni mår bättre än jag gör just nu,

Många kramar yingan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0